El primer dia a Brusel·les

Avui ha estat un dia especial. Encara que oficialment no començo a l'ALE-EFA fins el dia 1 de febrer, avui ja he aterrat a Brusel·les. I ha estat soprenent, perquè a pesar del què tothom em deia i m'avisava, ha fet un sol esplèndid tot el dia, tot i que a la tarda ha començat a fer fresqueta.

Jo me l'esperava gris gris i és de colors. Una mica així:




A causa de la nova feina, la nova ciutat, el blog, inevitablement, també s'haurà d'adaptar. Ja no parlaré tant d'aquestes coses, i més d'aquestes, no perquè m'interessi especialment el tremp de les iguanes i no el del catalanisme ( del què ja vaig parlar) sinó perquè vullgui o no, a l'estar aquí sempre em seran més properes les coses de Flandes que no les de casa. Què hi farem!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

hola!!!!doncs ja tinc ganes de veure-ho tot!!

aqui esta a punt de nevar...hi neva per aqui?

tinc ganes de vore't

adeu

xxxlau