Guiriblogs

Seguint el mem de l'amic Narcís Sastre, i aprofitant que demà començo la primera part de les vacances, aquí teniu el meu travel wishlist:

Vull anar a:
  1. Xile i l'Argentina
  2. Australia i Nova Zelanda ( en un any de viatge, si pot ser)
  3. Sudàfrica
  4. Midwest nordamericà
  5. Repúbliques centreasiàtiques (Uzbekistan, Kirguizistan, Kazakhstan, Turquestan-Xinjiang, ... you name it. Per cert li robo la idea a la meva amiga Laia Azcona, a veure si hi podem anar tots junts algun dia).
i tants d'altres llocs ... com coi m'ho he fet per posar només cinc destinacions??

Vull tornar a :
  1. Beijing, Shanghai, Taipei, Kuala Lumpur, Bangkok ( perdoneu, però totes estan lligades a l'experiència asiàtica i no entendria l'una sense les altres).
  2. La Garriga-París-Londres ( afortunadament en breu ho podré realitzar).
  3. Eslovènia
  4. Letònia
  5. Bombai i la Índia en general.

Com que no sé a qui passar-ho, ho deixo ben obert per a que tothom pugui afegir-s'hi (especialment a la comunitat floguera, my own very special Laura, a la retrocunyada, i demés pobladors de la vida virtual alternativa al blog polític i/o tradicional).


I ja que hi sóc, aprofito per llençar una idea per a tota la comunitat blocaire que s'hi vullgui afegir:

perquè no fem, un dia, un parell de dies, o una setmana, depenent de les moltes o poques vacances i ganes que en tingueu, alguna visita a comunitats blocaires d'altres nacions, països, estats o àmbits lingüístics? Jo ja he començat amb la vital comunitat blocaire gal.lesa, encara que per desgràcia no puc seguir als que escriuen en gal.lès ( una comunitat soprenentment àmplia).

He seleccionat aquest quatre guies pel periple gal.lès:

-Blog Cymru ( pronunciat "cumri"), bàsic, un agregador de blogs del País de Gal.les.
-Assembly notes, un bloc on se segueix l'actualitat política gal.lesa.
-The ForumWales Blog, on es comenta tot el que podeu somiar sobre el País de Gal.les.
-Welsh Independence, un blog d'actualitat política des d'un punt de vista independentista gal.lès i d'esquerres.


Durant aquesta propera setmana, doncs, us convido a les meves vacances blocaires i us faré cinc cèntims de l'actualitat que vagi trobant a la cymraegsfera.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ei, ja t'he fet cas...

peró els que has triat em semblen perfecte!!!!

Anònim ha dit...

Hola Jordi!!!
Què tal, nen?? Quina ilu que te'n recordis de mi en el teu blog jejeje; jo ja ni me'n recordava de que us havia comentat lo dels països "Chiquitistanís" jeje. En efecte, en efecte, és un viatge a fer!! I nen...em fots el link a la revista de Joves d'Iniciativa[*vergonya*]!
Una forta abraçada des del secà de Cervera!!!

Anònim ha dit...

uix, perdona que te l'hagi enviat 1000 cops, el comentari...és que no sé com va això!!

Jordi Eduard ha dit...

A les dues, s'ha de repetir el viatge a Madrid també!!!

Un petonàs al nas.

PD. M'agrada molt la revista de les JEV, no et sap greu oi? Es que com aue encara no has obert un blog! (;=)